Sedapnya A&W!

 Hi! 

Actually, takde apa pun yang aku nak tulis cuma macam bosan pulak sebab tak buat pape sekarang ni kan. So, aku nak throwback lah ke zaman masa mula-mula nak warm up jalan kat atas highway sebab macam lama gak lah kan lepas PKP tu, untuk dapat jalan atas highway. 

Masa tu sebenarnya nak balik kampung Masjid Tanah tapi saja nak cari pasal, so, kitorang lalu lah highway...seronoknya bila dapat singgah kat R&R Ayer Keroh sebab dapatlah aku pergi dinner kat tempat favourite aku iaitu A&W! Teringat pulak masa hari due aku bersalin dulu, aku pergi A&W sebab takut masa confinement nanti tak dapat nak makan fast food especially strawberry ice cream waffle. Tak dapat dinafikan bahawa, dalam banyak-banyak waffle, kat A&W je yang aku suka sebab waffle nya enak bangat. Haha!

Di kesempatan ni juga, aku nak ucap terima kasih banyak kat Muhamad Fazrin sebab terlalu banyak melayan aku untuk ke tempat-tempat yang aku seriously tengah mengidam. Pregnant ke tu... oh tidak sama sekali (just for the time being, both of us dah planning to not having any baby at the moment). Hehe. It's just during lockdown, it is quite hard to go dine in as usual as before. 

Biarlah gambar berbicara...keseronokan mengumpul lemak bersama-sama...



Seronoklah acah-acah musafir tengah buka puasa kononnya tu... x_x


Nampak lampu ni...jadi excited sebab kitorang pun order lampu ni kat Shopee..MYR30 sahaje.

Okay, tu jelah nak update. Sekarang aku tengah layan cerita Korea tajuk King's Affection kat Netflix. Starting cerita tu best tapi tu lah semua point yang best dia dah masukkan dalam episod 1 and 2, so bila semua watak dah dewasa, jadi macam tak best pulak sebab ada ke patut, perempuan pakai baju anak raja, takde sorang pun perasan tu perempuan. Macam tak masuk akal langsung. So it's like, when a guy tu macam sweet-sweet with the Crown Prince, it's like...korang gay ke apo? LOL. Tak taulah aku nak teruskan lagi ke tak..and heroin cerita tu pun bukan favourite aku, so macam pointless lah bila aku tengok tu sebab makin lama makin bosan pulak aku rasa. Actually, tak payah pun matikan watak anak lelaki tu sebab the thrill tu kat situ, cuma sekarang ni misteri nya siapa bodyguard dia. Besides, I love the scene yang puteri raja tu kena tengok anak perempuan dia dari jauh je sebab takut anak dia kena bunuh...nangis2 siap aku tengok part ni...sebab rasa mcm boleh go je dengan situasi aku.. huhuhuhu... okay, nak tengok gambar banyak2 and nak tengok mana yg boleh update kat sini lagi.

Stay safe & be happy!

xoxo,
Sharifa.