Aku Cinta

 Well, aku ni bukanlah pandai menutur bicara untuk luahkan segala apa yang aku rasa kepada seseorang selain dengan penulisan. Tapi, andai aku pergi dulu, aku nak orang yang aku sayang, tahu camne perasaan aku pada dia dan...aku nak rakamkan lirik lagu ni pada dia. Nothing can ever describe my feelings to you better than this song. Maafkan aku atas segala kekurangan diriku...  I dedicate this song just for you, for us...I am so happy to meet you, Muhamad Fazrin.

Aku Cinta (Syamel & Ernie Zakri)

Kasih rahsiakan cinta, tak mudah aku percaya,

Setelah senda tawa nan mesra, relakan hati suci mu..

Kasih rahsiakan hati, perlahan diri mu pergi,

Bila berdua bahagia rasa...dirimu hanya milik ku selamanya...

Lengkapilah deraian cinta, jangan biar ku menunggu harapan mu.

Kau terindah hadir di jiwa, zahir hilang di hati ku tetap cinta.

Berpalinglah semula, kembalikan senyum indah,

Sekali kau hadir dengan cinta, hanya diri mu yang ku pinta..

Lemah jiwa ku meronta, biar zahir terukir tawa,

di hati tak sanggup ku bicara..selain hanya dari kata, aku cinta...



...