Malacca Bar Annual Dinner 2013

Hi people!!
(hehe...hari ni mood sangat baik sebab baru lepas jumpa someone...dia ade motor baru!!! cayalah!)

Alright, just came across my head, I'd remember, few people did ask me, "best ke kerja kat legal firm?"
...and my answer would be, "best lah sebab dapat pegi Annual Dinner." (dalam erti kata lain, that's the only social event I have in my entire year of working, so, cool lah to attend such a judge-lawyers-chammbies dinner kan? ahaks~) haha. sorry, I love the 'dress up' thing more and...socialize.....weehee!

So, this year, the annual dinner was held at Ramada Plaza Hotel, Melaka (formerly known as Renaissance Hotel), which in my counting, I'd been attending for dinner in here for 4 times = Dinner UiTM Accounting (adek aku ajak), Malacca Bar Annual Dinner 2011, 2012 and finally 2013. Perasaan aku? AWESOME!

Okay, lets have a sneak peak. (mood excited sebab this year, aku dah mula kenal manusia. haha)

The invitation card (yg aku mmg batak sangat tunggu tiap tahun)
I'm impressed of the ceiling lighting arrangement and I captured such a great photo.

This is the whole idea, where I can finally seat and closely see my colleagues. Yeah, great time.

Penat tahan nafas, cover perut. Haha

Ini Cik Maryam. Lots of things happened between us but I'm glad to work with such a young lawyer.
Cer teka ni sape. Muehehehe.
Yep! The world is getting smaller, she's my former debate team during high school! Amal!!!
*skrg on the way jadi lawyer, aku jek tak tau nak jadik ape. -_-"
*terasa mcm dalam cte SUITS. Harvey Spector.
Aku....Rachel ke? Hehe...sapelah Mike Ross...x sabar nak tunggu Mike Ross. (sorry, memang kuat berangan)
Ini Fahmy. He's a lawyer yg baru balek dari Istanbul hari ni. Untunglah dpt pegi oversea...wahaha.






Abaikan kaki aku. haha. Sebelah tu aku dengar dorg panggil Mirul. Just met him malam dinner tu...


...

Okay, dinner ended.  my car yg di park dalam Putra Hospital building (bayangkan minah stokin pakai kasut pink, naik lif hospital. So weird and annoying. aku turn on ignition, TAK BOLEH ON! Static and soundless je kereta aku. Dah pukul 12 lebih masa tu!! Then, nak call adek laki aku yg mujur dia tgh lepak kt luar, aku kena jalan beli prepaid sebab aku x pkai postpaid. The whole night, aku tukar pkai selipar and berjalan kat tengah bandar terasa mcm baru balek disco walaupun aku x penah masuk disco. But I really love the feeling, well, bajet2 baru balek clubbing gitu...hahahaha.Seronokkk....Thanks to Alif Daniel and adek aku sbb kete aku bleh start spt biasa and aku smpi rumah safely...Alhamdulillah...)


Before going to bed, camwhoring sorg2 sbb mcm x puas pkai baju ni, walaupun diejek oleh Asrul. :p


Best dinner evaaa!!! 


p/s : Yep, working in a legal firm memang best walaupun stressful. Peace yaww~ and thanks Asrul, sebab bgtau "ala..ni kejap je nnt dia baiklah tu..." 
Aku terus semangat nak jaga Akiko-Kaoru. <3